Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
December 10, 2008
Image Size
160 KB
Resolution
900×607
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,281
Favourites
86 (who?)
Comments
35
Downloads
26
×
Isle of skye by haq Isle of skye by haq
Isle of Skye..

two days trip and only one photo worth showing to the public :D


:jedi: Comments and favs are more than welcome :jedi:

location: Isle of Skye
time: 10:05
view: -
photo: HDRi from 3 images (+/-2,0)
camera: Canon EOS 400D
lens: Canon EF-S 18-55mm 1:3.5-5.6
tripod: Manfrotto Modo 785B
Add a Comment:
 
:iconafriell:
Jeny...tęsknię za rodzinnym domem :,( ...

-----
a foto piękne
Reply
:iconhaq:
a długo jestes w usa ??

no i dziekuje :D
Reply
:iconafriell:
nie ma za co:)

a czy długo na wygnaniu? powiedzmy sam ocenisz jak powiem :) hehhh...tracę rachubę już...dlatego że czas tak biegnie i wydaje się jakbym przyjechała miesiąc temu,a biegnie 17 rok...

apropos architektury,miałam Wam wspomnieć przy okazji że tu w okolicach gdzie mieszkam mielibyście niezły ubaw i zajęcie do końca świata b możliwe ;):D bo katedra na katedrze :)a te kościoły są poprostu przepiękne,zresztą wiesz haq (nie znam imienia,ups)jakie są sam,niektóre odbierają mowę,
na wiosnę pocykam sporo i jak bedziesz chciał,można nawet pogadać o wysyłaniu Tobie zdjęć RAW,jakby coś Ci przypadło do gustu i chciałbyś sie ';pobawić'...nie widzę przeszkód...
(ja narazie początkuję a za HDR się narazie nie zabieram bo wiem że z HDR trzeba 'delikatnie' bo można dużo też popsuć a ja jestem master of disaster czasem hehhhh,w każdym razie możemy być w kontakcie)

Blue Skies!!!

peace
Reply
:iconhaq:
sorry, że nie odpisywałem przez tyle czasu ale mam tyle na głowie obecnie, że na nic nie ma czasu..

17 lat to sporo jakby na to nie spojrzeć.. co do architektury to bardzdo ciekawe bo przeciez USA są młodziutkie (200- 250 lat). dalej... hmm... bardzo chetnie skorzystam z Twojej oferty na RAW'ki a jezeli chodzi o HDR'y to jezeli jakoks moge pomóc to tylko napisz... tymczasem pozdrawiam

Q
Reply
:iconafriell:
wiem jak jest z czasem... sama czesto budze sie ze swiadomoscia ze zyje ... ehhh :)

co do architektury US (i nie tylko)....

...No powiem Ci, ze ciezko mi sie zgodzic akurat z tym, zeby postrzegac architekture pod jakimkolwiek wzgledem czasowym. Architektura jak kazda inna czesc sztuki wpisuje sie w kulture i swiadomosc narodu, wiec raczej nie powinno sie wartosciowac jakiegokolwiek dorobku historycznego patrzac sie tylko na to, ze cos bylo wczesniej czy pozniej zbudowane. Trzeba tez wziasc pod uwage gdzie to jest zlokalizowane, gdyz oddaje to nie tylko znak czasu i trendy, ale wpisuje sie szeroko w kulture. Nie mozna porownywac rzeczy nieporownywalnych np: modernistycznej architektury Hong Kongu ze starowka w Krakowie, czy klasztoru na Jasnej Gorze z Sanktuarium w Lagiewnikach. A jeszcze ku scislosci powiem, ze w przeciwienstwie do Europy gdzie architektura sakralna przez wieki wyznaczala tredy w architekturze, ze wzgledu na praktyczna nierozerwalnosc wladz swieckich z kosciolem dlatego pod wzgledem architektonicznym w tym polu jest tam wieksza roznorodnosc. W USA akurat jako w prekursorze nowozytnej demokracji u podwalin stala architektura swiecka oparta na neoklasycyzmie. Przykladem tego jest Waszyngton. A tak poza tym jesli chodzi o koscioly to dominuje tutaj neogotyk (w kategorii zabytkow), rzadziej neobarok co jesli chodzi o estetyke z pewnoscia czyni te obiekty ciekawymi dla szkla obiektywu. Czyli nie jest tak jak mowisz. Nie chce ci ulatwiac sprawy i podawac linkow, bo bym ci ulatwila sprawe poszperaj, poszukaj sie przekonasz. A jak bedziesz mial problem z tym to daj znac.

pozdrawiam rowniez ...:)

M.
Reply
:iconhaq:
spokojnie... nie chciałem Cie urazić... co miałem na myśli to, że czas sprzyja HDRom.. zgadzam sie z tym co mówisz i chetnie popracuje nad Twoimi fotkami jezeli w dalszym ciągu jest to aktualne :D

pozdrawiam
Reply
:iconafriell:
no co Ty...hehhh...absolutnie mnie nie uraziles :),pozatym jestem osobą ktorą ciezko jest urazić,a ściślej mowiac to jesli juz poczuje sie dotknieta to zaraz mi przechodzi:) nie umiem sie dlugo gniewac...ale to tak na marginesie - do Twoich slow..
tak sie zastanawialam czy to ja za ostra nie bylam hehe ;) ?
troche siedzialam w historii architektury ,stad napisalam to i owo...

a jesli chodzi o moje fotki , to chwilowo brak jest dobrych,czekam jak pisalam na wiosne,lepsze światło i cieplejsze warunki zewnetrzne :D
aleeee... hmmm ...moge Ci wyslac b stare rawki paru fragmentow jednej z katedr,choc robilam to w biegu i raczej nie nadaja sie do wiekszych przerobek,czy nawet do zadnych...
i moze jedno zdjecie z NY...musze poszperac...jak nie to do wiosny :)

dzieki

serdecznosci
Reply
:iconhaq:
w skrócie... ( bo w pracy siedze )

w takim razie nic sie nie stało... zobaczymy co z tego wyjdzie i z przyjemnością przyjmę RAWki do obróbki.. nie gwarantuje, ze cos z tego wyjdzie ale chetnie spróbuje :D


tymczasem :D
Reply
(1 Reply)
:iconnailo423:
absolutely breathtaking
Reply
Add a Comment: